Ο Παναθηναϊκός ακόμα και με ήττα στο ΣΕΦ δεν χάνεται, το ζητούμενο για τον Πεδουλάκη είναι να έχει έτοιμη την ομάδα την άνοιξη (μέχρι τότε ελπίζουμε να πατάνε πιο γερά Διαμαντίδης-Σόφο που ολοφάνερα δεν είναι στα καλύτερά τους), ώστε να διεκδικήσει μια νίκη στο Φάληρο που ενδεχομένως να τον ανεβάσει και πάλι στο πόντιουμ του νικητή.Έτσι κι αλλιώς ως τώρα παρατηρούμε ότι ο κυπελλούχος παίζει καλύτερα μακριά από την Καλογρέζα. Το τριφύλλι έχει προβλήματα, αλλά και απέναντι τα πράγματα δεν είναι καλύτερα, με τον Μπαρτζώκα να προβληματίζεται με την απουσία Μάντζαρη, αλλά και την "μαύρη τρύπα" κάτω από το καλάθι.

Διαβάστε όλο το σχόλιο στο leoforos.gr