Σύμφωνα, λοιπόν με το "tubasket.com" ο Τάμπακ μοίρασε πρόστιμο 1000 ευρώ στους παίκτες του, αλλά και 2000 ευρώ σε δύο αθλητές του συλλόγου, οι οποίοι έκρινε ότι δεν προσπάθησαν αρκετά και δεν είχαν την απαιτούμενη συγκέντρωση.

Ο Τάμπακ, μάλιστα πρόσθεσε πώς όποιος έχει παράπονα ή νομίζει πώς δεν αξίζει το πρόστιμο να απευθυνθεί στον πρόεδρο της συλλόγου, Χοσεάν Κερεχέτα.