«Θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Εχω παίξει στη Μακάμπι (σ.σ. τη σεζόν 2009-10) και γνωρίζω πώς είναι να αγωνίζεσαι σε αυτή την έδρα, απέναντι σε αυτή την ομάδα», τόνισε αρχικά ο σέντερ από την Γκαμπόν.

Και πρόσθεσε: «Εχουν πολλούς σουτέρ, μπορούν να σουτάρουν πολύ καλά, ενώ έχουν και καλούς γκαρντ οι οποίοι μεταφέρουν γρήγορα την μπάλα και προσπαθούν να δώσουν γρήγορο ρυθμό. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να αντιμετωπίσουμε και να ελέγξουμε. Γνωρίζουμε ότι ακόμα δεν έχουν παίξει όπως θα θέλαμε, αλλά επίσης γνωρίζουμε ότι μέρα με τη μέρα γινόμαστε καλύτεροι. Ακόμα `δενόμαστε' ως ομάδα, μετά από τα προβλήματα που είχαμε από την αρχή της προετοιμασίας».