«Μάλλον δεν πήραμε στα σοβαρά τα λόγια του προπονητή μας που μας έλεγε ότι η αντίπαλός μας είναι μια επικίνδυνη ομάδα που θα έπαιζε χωρίς άγχος για το καλύτερο δυνατό», ήταν η ειλικρινής –αρχική- τοποθέτηση του άσου του Ολυμπιακού ο οποίος συνέχισε:

«Ευτυχώς δεν μας στοίχισε αλλά πρέπει να δουλέψουμε για να εμφανιστούμε καλύτεροι στα επόμενα παιχνίδια. Οι νίκες μας δίνουν ηρεμία αλλά έχουμε αδυναμίες σαν ομάδα που πρέπει να διορθώσουμε», κατέληξε.