«Θα είναι δύσκολα να νικήσουμε στην Αθήνα, αλλά ήδη τους έχουμε νικήσει μία φορά (σ.σ. 84-83 παρ.), ενώ ο Παναθηναϊκός βρίσκεται μέσα σε λάκκο. Μπορούμε να πάρουμε τη νίκη. Αν θέλουμε να συνεχίσουμε στο ΤΟΡ 16, πρέπει να κάνουμε μία εκτός έδρας νίκη» είπε αρχικά στα λιθουανικά ΜΜΕ ο γερμανονός τεχνικός.

Και πρόσθεσε: «Αν θες να νικήσεις στο Βελιγράδι (σ.σ. 88-77 υπέρ του Ερυθρού Αστέρα) και στην Αθήνα, πρέπει να παίξεις πολύ καλή άμυνα και στα 40 λεπτά. Εμείς δεν το κάνουμε αυτό. Όταν μας χτυπάνε, σκύβουμε το κεφάλι, αντί να σκεφτούμε την επόμενη επίθεση. Δε γίνεται να συνεχίσουμε έτσι. Η άμυνα θα μας οδηγήσει να σκοράρουμε τους πόντους στην επίθεση. Αλλά μερικές φορές ξεχνιόμαστε».