«Θα είναι ένα πολύ δύσκολο ματς. Ο Ολυμπιακός παίζει σπουδαίο μπάσκετ και τους σεβόμαστε. Επικρατήσαμε στα τρία τελευταία ματς της Ευρωλίγκα και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να φύγουμε νικητές από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας», ήταν τα λόγια του προπονητή της Γαλατασαράι.
Από την πλευρά του, ο Φουρκάν Αλντεμίρ υπογράμμισε πως «γνωρίζουμε ότι δεν πρόκειται για ένα εύκολο ματς. Είχαμε τόσες πολλές αλλαγές στο ρόστερ μας σε σχέση με το πρώτο ματς απέναντι στον Ολυμπιακό, ωστόσο βασικός μας στόχος παραμένει ο ίδιος. Θέλουμε να παίξουμε καλό μπάσκετ και να παρουσιάσουμε μεγάλη δυναμική στην άμυνα ώστε να κερδίσουμε τον αντίπαλό μας».
«Ο Ολυμπιακός παίζει σπουδαίο μπάσκετ»
| 27/11/13 - 19:11
Για το παιχνίδι της Γαλατασαράι με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ μίλησε ο Εργκίν Αταμάν, ο οποίος αποθέωσε τους Πειραιώτες...
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο