«Ήταν πολύ σκληρό παιχνίδι απέναντι σε μία δυνατή ομάδα. Στο τέλος καταφέραμε να κερδίσουμε, κάτι που θέλαμε να κάνουμε με κάθε τρόπο», τόνισε αρχικά ο φόργουορντ των «πρασίνων».

... για τους τραυματισμούς: «Ήταν ένα πολύ σημαντικό ματς για να πάρουμε την πρόκριση στους 16. Αν σκεφτόμασταν τους τραυματισμούς, θα επηρεαζόμασταν. Έχουμε ένα ρόστερ με μεγάλο βάθος και δεν πρέπει να σκεφτόμαστε τις απουσίες. Όταν σκέφτεσαι τα προβλήματά σου, αυτό σου κάνει κακό».

... για την κόπωση από τα συνεχή παιχνίδια: «Είναι βαρύ το πρόγραμμα, αλλά έτσι είναι η δουλειά μας. Όλοι είναι σε παρόμοια θέση. Πρέπει να συνεχίσεις να παλεύεις και να δίνεις τον καλύτερο εαυτό σου».