Το "δάγκωναν", μετά συγχωρήσεως, στον ΠΑΟ μόλις έφθασαν στο παγωμένο Κράσνονταρ, τους άφησαν και μισή ώρα σε αίθουσα με ελενίτ για έλεγχο διαβατηρίων!