Ο Τζαμάριο Μουν ντεμπούταρε στο ματς με τον Ηλυσιακό για την 15ης αγωνιστική της Α1 με την φανέλα του Ολυμπιακού, αλλά θυμίζουμε πως θα αποκτήσει δικαίωμα συμμετοχής στην Ευρωλίγκα στον β΄ γύρο του ΤOP 16.

Ο Ολυμπιακός είχε βρεθεί αντιμέτωπος με την Ουνικάχα Μάλαγα και στην α΄ φάση της κορυφαίας διασυλλογικής ευρωπαϊκής διοργάνωσης και είχε επικρατήσει με 69-61 (18/10) στο ΣΕΦ και με 74-82 (22/11) στην Ανδαλουσία.