«Για εμάς αυτό το παιχνίδι είναι πραγματικά σημαντικό. Υπάρχουν κι άλλα παιχνίδια, τελειώνει ο πρώτος γύρος του Τοπ-16, αλλά όπως έχουν τα πράγματα αυτή τη στιγμή, το παιχνίδι είναι σημαντικό και θέλουμε το θετικό αποτέλεσμα. Είχαμε κάποια προβλήματα στη διάρκεια της προετοιμασίας μας, αλλά πιστεύω πως θα είμαστε εντάξει την Πέμπτη, έτσι ώστε να αποδώσουμε καλά, τόσο στην επίθεση όσο και στην άμυνα. Αντιμετωπίζουμε μια καλή ομάδα», τόνισε ο αρχηγός του Παναθηναϊκού και συνέχίζει:
«Οι φίλαθλοί μας θα είναι στο γήπεδο για να μας βοηθήσουν. Ξέρουμε πως μπορούν να φτιάξουν μια καλή ατμόσφαιρα, θέλουμε να μας βοηθήσουν με τη φωνή τους, αλλά σίγουρα δεν θέλουμε να κάνουν κάτι που θα μας κοστίσει. Εμείς, από την πλευρά μας, θα κάνουμε τα πάντα για να πάρουμε τη νίκη που θέλουμε».
Μήνυμα σε... φιλάθλους και Ολυμπιακό από Διαμαντίδη!
| 19/02/14 - 17:50
Ο Δημήτρης Διαμαντίδης ζήτησε από τον κόσμο να βοηθήσει με την φωνή του στο ντέρμπι της Πέμπτης με τον Ολυμπιακό και υποσχέθηκε πως θα δώσουν τα πάντα για τη νίκη...
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο