Πέρα από το ματς στο ΟΑΚΑ, ο Ολυμπιακός έχασε και επιχειρήματα... Όμως από την επόμενη κιόλας μέρα, είναι υποχρεωμένος να κοιτάξει μπροστά, δίχως να μπει στην διαδικασία να ψάξει για δικαιολογίες. Και το σημαντικότερο που πρέπει να κρατήσει είναι ένα: εξακολουθεί να είναι εντός πλάνου στη μάχη για το αβαντάζ έδρας, αρκεί να μην κάνει περίεργη ήττα. Γιατί τότε κινδυνεύει να μείνει έξω.

Διαβάστε όλο το σχόλιο στο gazzetta.gr