«Δεν είναι δυνατόν να το ξέρω. Πώς να το ξέρω; Είμαστε άνθρωποι, αντιδρούμε σε κάποιες καταστάσεις. Δεν ξέρω. Θα προσπαθήσω να παραμείνω συγκεντρωμένος στη δουλειά μου. Καταλαβαίνω πως κάτι θα γίνει αύριο (20/3), αλλά πιστεύω πως είμαι έτοιμος. Το συζήτησα και με μερικούς στενούς φίλους μου και θα το επαναλάβω:

Δε θα ήθελα ποτέ μου να βρεθώ σ' αυτή τη θέση, να δώσω αυτή την αναμέτρηση. Έτσι είναι η ζωή. Κάποιος με πληρώνει να κάνω τη δουλειά μου, αύριο (20/3) θα 'ρθω να κάνω τη δουλειά μου. Συναισθηματισμοί ή όχι, θα συνεχίσουμε και θα προσπαθήσουμε να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι μαζί με τους παίκτες μου» είπε στους εκπροσώπους των Μέσων στο ΟΑΚΑ