«Εγώ όποτε μπαίνω στο παρκέ κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Όλα για την ομάδα. Δεν έχει σημασία τι κάνω εγώ. Η πρώτη εντολή που μου είχε δώσει ο κόουτς ήταν άμυνα και ριμπάουντ.

Όταν παίζεις με γκαρντ δίπλα σου στην επίθεση όπως ο Σπανούλης και ο Μάντζαρης, όλα είναι πιο εύκολα. Κοιτάμε μόνο το επόμενο παιχνίδι, δηλαδή αυτό στα Τρίκαλα. Θέλουμε μια καλή εμφάνιση και μετά την Αναντολού Εφές. Εάν δεν κερδίσουμε την Αναντολού Εφές, τότε θα είναι σαν να μην έχουμε κάνει τίποτα απόψε», τόνισε ο νεαρός φόργουορντ.