Αναλυτικά η τοποθέτηση του Έλληνα τεχνικού:

«Χάσαμε το πρώτο παιχνίδι, αλλά κοιτάμε μπροστά. Θα παλέψουμε έως το τέλος. Πρέπει να δούμε τα λάθη μας και να μην τα επαναλάβουμε στο δεύτερο παιχνίδι, αφού τίποτα δεν έχει τελειώσει. Ξεχνάμε τι έγινε τη Μεγάλη Τετάρτη κι εστιάζουμε στη συνέχεια. Θα πρέπει να κρατήσουμε ό,τι καλό κάναμε, πρέπει να παίξουμε ξανά σκληρά στην άμυνα και να είμαστε πιο αποτελεσματικοί στην επίθεση, αν θέλουμε να πάρουμε τη νίκη».