Προσπαθώ να βάλω τις σκέψεις μου σε μία σειρά. Αδυνατώ. Είναι τόσες πολλές. Ας προσπαθήσω όμως και ας δούμε πως θα με οδηγήσει αυτό το κείμενο. Ο Ολυμπιακός πέτυχε τη σπουδαιότερη νίκη την τελευταία τριετία εκτός Final 4. Δεν πίστευα πως η σειρά θα πήγαινε σε πέντε ματς. Δεν πίστευα πως θα ερχόταν η σημερινή νύκτα και θα υπήρχαν ελπίδες. Όχι λόγω των ικανοτήτων των ανθρώπων που απαρτίζουν τον Ολυμπιακό, αλλά λόγω της "υπερηχητικής" Ρεάλ. Να ΄μαστε εδώ όμως να ετοιμάζουμε βαλίτσες για τη Μαδρίτη.

Διάβασε τη συνέχεια στο gazzetta.gr