Η διάθεσή τους γινόταν μέσω ίντερνετ και την Πέμπτη 24/4 εξαντλήθηκαν όλα όσα είχαν διατεθεί για τον κόσμο και πλέον έχουν μείνει μόνο εκείνα που θα πάρουν οι ομάδες.

Λέτε να τα πήραν Παναθηναϊκοί και Ολυμπιακοί μόλις έγινε το 2-2 με ΤΣΣΚΑ και Ρεάλ;