Να τον ακούτε, τον αισιόδοξο. Δεν τα έβγαλα από το μυαλό μου αυτά που έγραψα τα μεσάνυχτα της περασμένης Πέμπτης, καθισμένος στα τραπεζάκια έξω της πλατείας Ανχελ. Ούτε φορούσα φουστανέλα με τσαρούχι, όπως με χιούμορ σχολίασε κάποιος αναγνώστης.

Με ξέρετε να είμαι της φουστανέλας και του τσαρουχιού; Αφού ξέρετε πια, το διαβάσατε και σε μία ανακοίνωση κάποτε, είμαι …ανθέλληνας εγώ. Δεν πρόκειται να ανεμίσω σημαίες στα καλά καθούμενα ούτε θα ισχυριστώ ποτέ ότι είμαστε ο λαός ο περιούσιος.

Διάβασε όλο το σχόλιο στο gazzetta.gr