Μετά το τέλος του αγώνα ο Φραγκίσκος Αλβέρτης μίλησε για την απόδοση της ομάδας του ενώ υπογράμμισε την προσπάθεια που κατέβαλλαν οι παίκτες του στη σειρά, με εξαίρσεη το δεύτερο και το τέταρτο ματς. «Συγχαρητήρια στην ΤΣΣΚΑ για τη νίκη της και την πρόκριση στο Final 4. Μετά από τη μεγάλη προσπάθεια που καταβάλλαμε στους δύο αγώνες της Αθήνας, σήμερα παρουσιαστήκαμε άδειοι. Είχαμε την ευκαιρία μας αλλά δεν μπήκαμε ούτε λεπτό στο παιχνίδι. Δεν κάναμε απολύτως τίποτα», σχολίασε ο προπονητής του Παναθηναϊκού και συνέχισε: «Με εξαίρεση το σημερινό και το δεύτερο ματς οι παίκτες μου έδωσαν ό,τι είχαν, καταβάλλοντας τρομερή προσπάθεια. Η Ευρώπη τελείωσε για εμάς. Κοιτάζουμε μπροστά και συνεχίζουμε»
"Δεν μπήκαμε στο παιχνίδι"
| 25/04/14 - 22:08
Ο Φραγκίσκος Αλβέρτης παραδέχτηκε πως ο Παναθηναϊκός δεν έκανε τίποτα στο πέμπτο ματς κόντρα στην ΤΣΣΚΑ
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο