Τώρα εσείς θα περιμένετε να ξεκινήσει η κουβέντα για τους τελικούς, αλλά δε θα υποκύψω. Θα έχουμε μέρες να αναφέρουμε τις σκέψεις για τη σειρά του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό.

Θα επιμείνω λίγο στο τριήμερο του Final 4 στο Μιλάνο.

Δεν είχα βρεθεί ποτέ σε Final 4 χωρίς ελληνική ομάδα, πρωτόγνωρη εμπειρία για μένα και υπήρχαν πράγματα που μου άρεσαν και άλλα που δε θέλω καν να τα θυμάμαι.

Πάμε λοιπόν μία τελευταία βόλτα στο Μιλάνο...

Διάβασε περισσότερα στο: Τι (δε) θα ξεχάσω από το Final 4 | gazzetta.gr