"Ο όμιλός μας περιλαμβάνει έξι ομάδες, που είναι όλες Πρωταθλήτριες στις χώρες τους. Αυτό τα λέει όλα σχετικά με το βαθμό δυσκολίας. Ο στόχος μας είναι ξεκάθαρος, θέλουμε να 'μαστε δυνατοί, ανταγωνιστικοί κι ο κόσμος μας να γεμίζει το ΟΑΚΑ και να βλέπει μία ομάδα, η οποία σε κάθε αγώνα θα δίνει το 100% των δυνάμεών της για να μας κάνει όλους χαρούμενους.

Θα αντιμετωπίσουμε σπουδαίους αντιπάλους, τους οποίους σεβόμαστε, θα συναντήσουμε και πάλι φίλους που αγαπάμε κι ετοιμαζόμαστε για μία συναρπαστική σεζόν με αισιοδοξία και πίστη στην ομάδα. Η Ευρωλίγκα είναι μία σκληρή διαδικασία, ένας "μαραθώνιος", αλλά το ταμείο γίνεται στο τέλος της χρονιάς», δήλωσε από τη Βαρκελώνη ο μεγαλομέτοχος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός.