Έτσι, ο παίκτης θα είναι αντίπαλος του Ολυμπιακού στον τέταρτο όμιλο της Ευρωλίγκα την ερχόμενη περίοδο και όχι παίκτης των «ερυθρολεύκων».

Ο Αμερικανός κόμπο γκαρντ, ο οποίος πέρσι αγωνίστηκε στο ΝΒΑ με την φανέλα των Τορόντο Ράπτορς, όπου μέτρησε 3 πόντους και 1,6 ριμπάουντ σε κάθε παιχνίδι, ωστόσο δεν συνέχισε στις ΗΠΑ, καθώς δεν τον ικανοποιούσε καμία πρόταση.

Πριν από μερικές ημέρες, το όνομα του Μπάικς είχε ακουστεί για τον Ολυμπιακό, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες οι «ερυθρόλευκοι» απέσυραν το ενδιαφέρον τους για τον παίκτη και έτσι αυτός αποδέχθηκε την πρόταση των Ισπανών.