Δύο... αντιπάλους φαίνεται πως έχει απόψε στην Ισπανία ο Ολυμπιακός. Από τη μία την Βαλένθια και από την άλλη τον... Παναθηναϊκό!

Πώς γίνεται αυτό; Δύο (λογικά Έλληνες) φίλαθλοι βρίσκονται στο γήπεδο και παρακολουθούν την αναμέτρηση των Πειραιωτών, φορώντας εμφανίσεις του Παναθηναϊκού και κρατώντας και μία σημαία των Πρασίνων.

Μάλιστα κάθονται ακριβώς πίσω από το καλάθι για να πικάρουν τους Πειραιώτες, ενώ και με την βοήθεια των Ισπανών και κάποιων άλλων Ελλήνων που είναι στο γήπεδο, φωνάζουν και συνθήματα κατά του Ολυμπιακού.

Δείτε την φωτογραφία: