Την ώρα του τζάμπολ δεν βρίσκονταν στο γήπεδο περισσότεροι από 3.000 φίλαθλοι, ενώ στις θέσεις των οργανωμένων υπήρχαν ελάχιστα άτομα. Στο ΣΕΦ είναι κυρίως οι κάτοχοι των διαρκείας.

Αξίζει να αναφέρουμε πάντως πως αυτό είναι το πρώτο παιχνίδι του Ολυμπιακού παρουσία του κόσμου του μιας και η αναμέτρηση με τον Απόλλων για το πρωτάθλημα ήταν κεκλεισμένων των θυρών.

Η απουσία του κόσμου πάντως δεν συνδέεται αποκλειστικά με την... δυσαρέσκεια που υπήρχε στους φιλάθλους μετά την «σφαλιάρα» από τον Παναθηναϊκό, καθώς η κακοκαιρία απόψε έχει δυσκολέψει αρκετά τις μετακινήσεις...