Ο Αμερικανός αποχώρησε από τη χθεσινή προπόνηση με ενοχλήσεις στο γαστροκνήμιο, υποβλήθηκε σήμερα το πρωί σε εξετάσεις που έδειξαν θλάση.

Αυτό, σημαίνει πως θα μείνει εκτός δράσης για περίπου μία εβδομάδα, όπου θα υποβληθεί σε θεραπεία για να επανέλθει. Οι «πράσινοι» θα στερηθούν έτσι των υπηρεσιών του στην αναμέτρηση με τη Μπαρτσελόνα τη Παρασκευή (14/11) στο «Παλάου Μπλαουγκράνα».

Το κενό του θα καλυφθεί εκ των έσω, με τον Λουκά Μαυροκεφαλίδη να παίρνει περισσότερο χρόνο συμμετοχής.