Ζωντανή στο κυνήγι της πρόκρισης διατηρήθηκε η Γαλατασαράι, η οποία έκαμψε εντός έδρας την αντίσταση του Ερυθρού Αστέρα (110-101) στη δεύτερη παράταση.

Ο Ζόραν Έρτσεγκ ήταν ο παίκτης που έστειλε το παιχνίδι στην παράταση (82-82) με τρίποντο στην εκπνοή της κανονικής διάρκειας του παιχνιδιού. Το έξτρα πεντάλεπτο βρήκε και πάλι ισόπαλες τις ομάδες (96-96) και τη λύση έδωσε η δεύτερη παράταση, η οποία ήταν παράσταση για ένα ρόλο και συγκεκριμένα για τους γηπεδούχους, οι οποίοι με πρωταγωνιστή τον Αρόγιο, έφτασαν στην τελική επικράτηση.

Τα δεκάλεπτα: 22-16, 45-40, 54-63, 82-82, 96-96, 110-101
ΓΑΛΑΤΑΣΑΡΑΪ (Αταμάν): Έρτσεγκ 32 (4), Τζαουάι 2, Γκονλούμ 15, Βουγιούκας 4, Αλντεμίρ 4, Αραντόρι 2, Αρόγιο 26 (6), Γκιουλέρ 10 (1), Αρσλάν 15 (2), Ουράλ.
ΕΡΥΘΡΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ (Ράντονιτς): Ουίλιαμς 8 (1), Ντάνγκουμπιτς, Μίτροβιτς 30 (4), Λάζιτς 7 (1), Μπλάζιτς 7, Κάλινιτς 21 (3), Μαριάνοβιτς 23 (17 ριμπ.), Τέγιτς 5 (1), Τζένκινς, Ζίρμπες 2.