Στο ΟΑΚΑ λοιπόν πριν από την έναρξη του αγώνα του Παναθηναϊκού με την Μπάγερν, κατά τη διάρκεια του ενός λεπτού σιγή, οι οπαδοί των πρασίνων φώναξαν υβριστικό σύνθημα κατά του Ολυμπιακού, αν και αξίζει να σημειωθεί οτι πολλοί από τους υπόλοιπους οπαδούς αποδοκίμασαν αυτή την ενέργεια...