Ο Έλληνας γκαρντ ανέβασε ξανά πυρετό, δεν έχει ξεπεράσει την ίωση που τον ταλαιπώρησε και έμεινε στην Αθήνα για να αναρρώσει και να ξεκουραστεί, ώστε να είναι το συντομότερο δυνατό στη διάθεση του Ντούσκο Ιβάνοβιτς