Στην προπόνηση του Σαββάτου (7/2) στο ΟΑΚΑ όσοι αγωνίστηκαν κόντρα στη γερμανική ομάδα ακολούθησαν χαλαρό πρόγραμμα, ενώ ειδική θεραπεία έκανε ο Δημήτρης Διαμαντίδης, λόγω ενοχλήσεων που αισθάνθηκε σε δάχτυλο του χεριού του.

Οι υπόλοιποι παίκτες ξεκίνησαν κανονικά προετοιμασία για το ματς της Δευτέρας και αύριο (8/2) ο Ιβάνοβιτς θα έχει την ευκαιρία να δουλέψει και πάνω στην τακτική του ματς.