Η εικόνα ήταν συνολικά καλή. Ευχαριστήθηκε ο κόσμος το παιχνίδι, χειροκρότησε την ομάδα (δικαίως), απόλαυσε ένα ντέρμπι βγαλμένο από τα παλιά. Κι αν κρίνουμε από αυτούς που το… έκριναν (Ναβάρο και Χουέρτας), ήταν απ’ τα παλιά. Μόνο που η φετινή Μπαρτσελόνα δεν έχει σχέση με την ομάδα του παρελθόντος. Όχι σε αυτή τη φάση…

Διαβάστε όλο το σχόλιο στο ebasket.gr