Όπως έγινε γνωστό, η Ευρωλίγκα επέβαλλε πρόστιμο στην ΚΑΕ Παναθηναϊκός ύψους 15 χιλ. ευρώ "για επιθέσεις του κοινού προς το διαιτητικό τιμ", στη διάρκεια του αγώνα εναντίον της Μπαρτσελόνα, συν 7 χιλ. ευρώ "για χρήση φωτοβολίδων"!

Στο σύνολο, δηλαδή, πρόστιμο ύψους 22 χιλ. ευρώ...