Χαρακίρι έκανε ο Παναθηναϊκός χάνοντας εντός έδρας από την Άλμπα Βερολίνου, καθώς όχι δεν κατάφερε με νίκη απόψε να σφραγίσει την πρόκρισή του στα πλέι οφ, όπως όλοι περίμεναν, αλλά πλέον κινδυνεύει και να φύγει πρόωρα από τη διοργάνωση.

Οι Πράσινοι είναι πλέον με την πλάτη στον τοίχο και θέλουν την επόμενη Πέμπτη (21.45), στην τελευταία αγωνιστική του Top-16,  μόνο τη νίκη στο Βελιγράδι κόντρα στον Ερυθρό Αστέρα, έτσι ώστε ακόμα κι αν νικήσει η Άλμπα εντός τη Μακάμι, να την προσπεράσει σε ισοβαθμία, αφού είχε νικήσει με 6 πόντους στη Γερμανία.

Αν χάσει το Τριφύλλι, τότε θα πρέπει να ηττηθεί και η Άλμπα από τη Μακάμπι. Η ομάδα του «Σοφο» ευτυχώς δεν είναι αδιάφορη, αφού σε περίπτωση τριπλής ισοβαθμίας, δηλαδή νίκης Παναθηναϊκού και νίκη Άλμπα, μένουν εκτός...

Συνοπτικά, η κατάταξη στον όμιλο τώρα έχει ως εξής: η Μακάμπι έχει 8-5, ο Παναθηναϊκός 7-6 και η Άλμπα 7-6. Τα ματς που απομένουν είναι: Ερυθρός Αστέρας-Παναθηναϊκός και Άλμπα Βερολίνου-Μακάμπι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Τι άλλο να κάνει ο Διαμαντίδης;