Για να βγει η Ρεάλ 2η και να παίξει με Ολυμπιακό θα πρέπει να χάσει από την άδιαφορη Ζαλγκίρις και η Μπαρτσελόνα να νικήσει τη Γαλατά στην Πόλη...