Παναθηναϊκός: Η Euroleague παρουσίασε στις ομάδες ένα διάγραμμα με τα συνολικά views των ομάδων της σε όλες τις πλατφόρμες στα social media και οι Πράσινοι είναι στην κορυφή της λίστας, με τα post που αφορούσαν το Τριφύλλι να φτάνουν στις 71,8 εκατομμύρια προβολές, ενώ η δεύτερη ομάδα είχε 14,3 εκατομμύρια προβολές.

«Αυτή είναι η δύναμή σας! 71,8 εκατομμύρια προβολές. Ο Παναθηναϊκός ηγείται των τηλεθεάσεων σε όλες τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσα στη σεζόν, με 14,3 εκατομμύρια προβολές παραπάνω από την ομάδα που είναι στη 2η θέση! Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα... Σας ευχαριστούμε, οικογένεια του Παναθηναϊκού», αναφέρει η ΚΑΕ Παναθηναϊκός.
Διαβάστε επίσης...
Panathinaikos BC AKTOR leads viewership in all social media platforms at midseason, with 14,3 MILLION more views than the second place-team!
Numbers cannot lie…
Thank you, #PAOFamily!#WeTheGreens #paobcaktor… pic.twitter.com/bRFjUnMR2A— Panathinaikos BC (@Paobcgr) April 17, 2025