Σπουδαία διάκριση έλαβε ο Παναθηναϊκός από τη Euroleague, κερδίζοντας το χρυσό βραβείο marketing.
Oι «πράσινοι» υπερίσχυσαν της Ζαλγκίρις Κάουνας και της Φενέρμπαχτσε, που πήραν το ασημένιο και το χάλκινο βραβείο, με τους συλλόγους να επιλέγονται για την αριστεία τους με βάση τις πρωτοβουλίες που υλοποίησαν σε τομείς όπως η ψηφιακή στρατηγική, η ενεργοποίηση χορηγιών, η ανάπτυξη του brand και η παρουσίαση των παιχνιδιών.
Διαβάστε επίσης...
Ο Παναθηναϊκός ήταν πρωτοπόρος με το glass floor και την ανακαίνιση του ΟΑΚΑ, όπως επίσης με τη δημιουργία της εφαρμογής «CLUB 1908» και τη δυναμική του παρουσία στα social media, για να κατακτήσει έτσι την τιμητική αυτή πρωτιά.
Devotion Marketing Awards 2024-25 are in!
@Paobcgr
@bczalgiris
@FBBasketbol
Congratulations! pic.twitter.com/NFqmgxN4oR — EuroLeague (@EuroLeague) July 3, 2025
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο