Στο πρώτο ματς που αγωνίστηκαν οι Σίδνεϊ Κινγκς με την Παρτίζαν αλλά και στο δεύτερο του Παναθηναϊκού με την Αδελαΐδα το γήπεδο ήταν σχεδόν κατάμεστο.
Η διάδοση του ονόματος του Παναθηναϊκού στην άλλη άκρη της γης και η αγκαλιά στους Έλληνες ομογενείς πέτυχε στον απόλυτο βαθμό σε ένα δύσκολο εγχείρημα που ήταν όμως προσεγμένο στη λεπτομέρεια.
Σε δύο μεγαλουπόλεις, στη Μελβούρνη και το Σίδνεϊ, ο Παναθηναϊκός έφερε άρωμα Ελλάδος και παράλληλα είχε και επικοινωνιακό αλλά και οικονομικό όφελος που μπορεί να περνάει σε δεύτερη μοίρα αλλά δεν παύει να αποτελεί κι έναν επιπλέον πυλώνα που επιβεβαιώνει την επιτυχία του πρότζεκτ.
Διαβάστε τη συνέχεια στο sdna.gr