Ο Ουρμπόνας τόνισε τη σημασία της Ελλάδας ως κομβικής χώρας για την επιτυχία ενός τέτοιου εγχειρήματος, αναφερόμενος στην πλούσια μπασκετική κουλτούρα και την ατμόσφαιρα που προσφέρουν οι ελληνικές ομάδες. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά, «για να πετύχεις, χρειάζεσαι το ευρωπαϊκό στοιχείο - την παράδοση, το πάθος, το κοινό. Και στην Ελλάδα, έχεις δύο από τις ομάδες με τα μεγαλύτερα μπάτζετ στην EuroLeague».

Τι σχολίασε ο Μπλαζεβίτσιους

Αντίθετα, ο Μπλαζεβίτσιους εμφανίστηκε επιφυλακτικός, επισημαίνοντας πως το ΝΒΑ λειτουργεί περισσότερο με βάση εμπορικά και οικονομικά κριτήρια, παρά με αγωνιστικά. Σύμφωνα με τον ίδιο, το ενδιαφέρον της λίγκας δεν είναι απαραίτητα στραμμένο στο μπασκετικό εκτόπισμα, αλλά στην οικονομική βιωσιμότητα κάθε αγοράς.

Από την πλευρά του, ο Μπλαζεβίτσιους εξέφρασε έντονες επιφυλάξεις, εστιάζοντας στον παράγοντα της εμπορικής αγοράς και όχι στο αθλητικό κομμάτι, υποστηρίζοντας ότι το ΝΒΑ έχει διαφορετική προσέγγιση.

"Αν σκεφτείς έξυπνα, αν δεν σκέφτεσαι μόνο την επιχειρηματική πλευρά, πρέπει να κοιτάξεις τις ομάδες και τα vibes. Αλλά έχω την αίσθηση ότι το NBA Europe… από αυτά που συζητούν και τις ιδέες που παρουσιάζουν, όπως το Manchester Basketball Club, δεν είμαι σίγουρος ότι κοιτάζουν αυτού του είδους τις αγορές" είπε.

Ο Μπλαζεβίτσιους αναγνώρισε μεν ότι οι ελληνικές ομάδες έχουν τα μεγαλύτερα μπάτζετ, αλλά τόνισε ότι η Ελλάδα ίσως δεν είναι η κατάλληλη αγορά για τους Αμερικανούς, αναφερόμενος στη δυσκολία της οικονομίας.

"Για εμάς, για παράδειγμα, κάνοντας αυτό το podcast, το να βρούμε χορηγούς σε χώρες που δεν έχουν τόσα πολλά χρήματα, ας πούμε Σερβία, Ελλάδα, δεν είναι το ίδιο σαν να πηγαίναμε στη Γερμανία. Εκεί οι χορηγοί θα έρχονταν αμέσως, γιατί είναι μια μεγάλη αγορά", σημείωσε.

Ολοκληρώνοντας την ανάλυσή του, ο Λιθουανός υποστήριξε ότι το ΝΒΑ ενδιαφέρεται για το συνολικό πακέτο, πέρα από τα αθλητικά αποτελέσματα.

"Οι οικονομίες της Σερβίας, της Ελλάδας, δεν είναι απαραίτητα χώρες που ξοδεύουν πολλά χρήματα. Εννοώ, ξοδεύουν πολλά στο αθλητικό κομμάτι, αλλά τι γίνεται με όλα τα άλλα γύρω; Τι γίνεται με το merchandising; Τι γίνεται με όλα αυτά τα άλλα πράγματα που πουλάς ως πακέτο, ως brand;", αναρωτήθηκε.