Σύμφωνα με το «Eurohoops», ο Παναθηναϊκός ήταν μία από τις τρεις ευρωπαϊκές ομάδες (μαζί με την Αρμάνι Μιλάνο και την Μπάγερν Μονάχου) που έλαβαν επίσημη πρόσκληση από το ΝΒΑ για να συμμετάσχουν σε φιλικά παιχνίδια επίδειξης στο Άμπου Ντάμπι.

Αυτή η πρόσκληση δεν είναι απλώς αγωνιστική. Υποδηλώνει ότι το ΝΒΑ έχει ήδη εντάξει το «τριφύλλι» στην κλειστή λίστα των συλλόγων με τους οποίους επιθυμεί να συνεργαστεί για την προώθηση του μπάσκετ τους σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η σιωπή γύρω από τον Ολυμπιακό

Αντιθέτως, το δημοσίευμα τονίζει πως δεν έχει υπάρξει καμία απολύτως επαφή μεταξύ του ΝΒΑ και του Ολυμπιακού. Αυτή η απουσία επικοινωνίας είναι αξιοσημείωτη, δεδομένης της πρόσφατης αγωνιστικής κυριαρχίας των «ερυθρολεύκων» στην Ευρωλίγκα.

Οι λόγοι της επιλογής του Παναθηναϊκού φαίνεται να μην είναι μόνο αγωνιστικοί, αλλά κυρίως επιχειρηματικοί. Το ΝΒΑ, όπως αναφέρεται, εστιάζει σε τρεις βασικούς παράγοντες. Αρχικά είναι το Brand Identity με την πραγματικότητα να ειναι πως το «πράσινο» brand είναι ιστορικά ένα από τα ισχυρότερα στην Ευρώπη.

Το νέο γήπεδο κρίνεται ως απαραίτητη προϋπόθεση για τη διοργάνωση, αλλά και η Αθήνα είναι μία από τις δέκα ευρωπαϊκές πόλεις που, σύμφωνα με τον Γιώργο Αϊβαζόγλου (manager director του NBA Europe), θα εκπροσωπηθούν στο νέο εγχείρημα.

Ο Παναθηναϊκός φέρεται να «τσεκάρει» και τα τρία κουτάκια.

Παρά το ισχυρό ενδιαφέρον του ΝΒΑ, η τελική απόφαση για τον Παναθηναϊκό παραμένει δεσμευμένη στη EuroLeague. Όπως αναφέρεται, δεν υπάρχει καμία ένδειξη αυτή τη στιγμή πως οι «πράσινοι» σκοπεύουν να εγκαταλείψουν την κορυφαία ευρωπαϊκή λίγκα για να συμμετάσχουν σε μία νέα, ακόμα αναδυόμενη, διοργάνωση.

Η πρόσκληση στο Άμπου Ντάμπι λειτουργεί ως ισχυρό διαπραγματευτικό χαρτί και ως αναγνώριση της εμπορικής αξίας του συλλόγου.