Η μεγάλη στιγμή για τον Παναθηναϊκό και τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς πλησιάζει, καθώς ο Σέρβος τεχνικός έχει ήδη φτάσει στο T-Center για την επίσημη παρουσίασή του, που είναι προγραμματισμένη για τις 13:00.

Ο Ομπράντοβιτς κατευθύνθηκε στα γραφεία του γηπέδου σε ιδιαίτερα ευχάριστο κλίμα, έχοντας χαλαρή διάθεση και κάνοντας χιούμορ με τους ανθρώπους που βρίσκονταν γύρω του.

Δείτε το βίντεο της ΚΑΕ Παναθηναϊκός: