Αναλυτικά όσα είπε:

«Οι επαφές μας έγιναν τις τελευταίες ημέρες. Μέχρι πριν από δύο ημέρες υπήρχαν συζητήσεις και, πάνω απ’ όλα, έπρεπε να δείξω σεβασμό στον εαυτό μου και σε όσα πρεσβεύω όλα αυτά τα χρόνια.

Κάναμε μια ειλικρινή και ξεκάθαρη συζήτηση με τον Δημήτρη, ο οποίος ταξίδεψε για να συναντηθούμε από κοντά. Ανταλλάξαμε τις σκέψεις μας και, τελικά, συμφωνήσαμε πολύ εύκολα.

Πιστεύω πως τα πιο απλά πράγματα είναι συνήθως και τα καλύτερα. Μίλησα με τον Σλούκα χθες. Είχα σκοπό να συναντηθώ μαζί του, όπως και με άλλους παίκτες. Με ξέρει και τον ξέρω πολύ καλά. Ολα θα είναι τέλεια. Με τον Λεσόρ δεν μιλήσαμε ακόμα».