Ο Παναθηναϊκός AKTOR παρουσιάζει σε συνέντευξη Τύπου την επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς, με το Telekom Center Athens να ζει μεγάλες στιγμές.
Ο τεχνικός των πρασίνων ευχαρίστησε τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ενώ τόνισε πως δεν έχασε ποτέ την επαφή του με τον οργανισμό.
Διαβάστε επίσης...
Η πρώτη τοποθέτηση του Ομπράντοβιτς:
“Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω τον Δημήτρη που μου δίνει την ευκαιρία. Ήταν πολύ εύκολο να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον. Δεν έχασα ποτέ επαφή με τον κύριο Γιαννακόπουλο και τον οργανισμό του Παναθηναϊκού. Κάθε φορά που έρχομαι είναι κάτι ξεχωριστό για εμένα. Έχω σύνδεση με την πόλη της Αθήνας. Ευχαριστώ πολύ”.
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο