Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς απαντώντας σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων, ρωτήθηκε και για το αν υπάρχει, πράγματι πιθανότητα επανένωσης και συνεργασίας με τον Δημήτρη Διαμαντίδη και τον Μάικ Μπατίστ.

Η ατάκα του Σέρβου για το θέμα:

«Ξέρω τις φήμες, είναι μέρος της ζωής με όλα τα ΜΜΕ και τα social media. Όλοι έχουν γνώμη. Τι να κάνω; Να βγαίνω κάθε μέρα και να λέω ότι αυτό είναι αλήθεια ή ψέμα; Δεν είναι έτσι η ζωή μου. Αντιμετωπίζω σοβαρά τη δουλειά μου. Όταν αποφασίσω ποιος θα είναι στο σταφ, πρώτα θα μιλήσω με τον πρόεδρο, τα άλλα στελέχη της διοίκησης και θα το μάθετε. Θα είμαι πάντα ανοιχτός. Δεν θα είναι μυστικό. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να πω ονόματα ή κάτι γι’ αυτό. Ελπίζω να με καταλαβαίνετε».