Οι δύο άνδρες φωτογραφήθηκαν με κασκόλ του Παναθηναϊκού μπροστά από το άγαλμα του Παύλου Γιαννακόπουλου, σε μία εικόνα με ιδιαίτερο συμβολισμό!

Το ποστ της πράσινης ΚΑΕ είχε λεζάντα: «η ιστορία συνεχίζεται» σε μια στιγμή που προκάλεσε έντονη συγκίνηση στους φίλους του «τριφυλλιού», οι οποίοι αποθέωσαν τόσο τον «Ζοτς» όσο και τον ισχυρό άνδρα της ομάδας.

Ομπράντοβιτς και DPG πόζαραν μπροστά στο άγαλμα του Παύλου Γιαννακόπουλου

Η φωτογραφία των δύο μπροστά από το άγαλμα του ιστορικού ηγέτη του συλλόγου αποτέλεσε το ιδανικό φινάλε μιας ιστορικής ημέρας, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή!