Η Μπέριλ ΜακΚίσικ απευθύνθηκε στον Ολυμπιακό και ζήτησε κάτι πολύ συγκεκριμένο από την ερυθρόλευκη ΚΑΕ μετά την αποχώρηση του Σακίλ ΜακΚίσικ από την ομάδα έπειτα από 7 χρόνια.

Διαβάστε περισσότερα στο novasports.gr