Ανέβηκε στις εξέδρες του «Palau Blaugrana» για να γίνει ένα με τους οπαδούς της Βαλένθια και τραγουδώντας μαζί τους να πανηγυρίσει την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Μετά και τη νέα παράσταση του στη σειρά τελικών με την Μπαρτσελόνα, ο Ζαν Μοντέρο το γλέντησε με την ψυχή του σιγοντάροντας τα συνθήματα των «πορτοκαλί» φιλάθλων, ωστόσο έμεινε αμήχανα σιωπηλός όταν το κοινό άρχισε να τραγουδά εν χορώ «Μοντέρο, μείνε μαζί μας».

Διαβάστε περισσότερα στο menshouse.gr