Ο Παναθηναϊκός έκανε την κίνηση ματ και πλήρωσε την ρήτρα του Μπαντιό και τον έκανε δικό του. Έναν παίκτη που είδε από πολύ κοντά στα παιχνίδια των playoff, όπου ήταν ο Ρόμπιν δίπλα στον Μπάτμαν (Μοντέρο). Με 12.8 πόντους στην σειρά και 20 στο πέμπτο παιχνίδι, 5.2 ριμπάουντ και 3.4 ασίστ, έδειξε για τα καλά σε όλον τον κόσμο ότι ήρθε για να μείνει.

Διαβάστε περισσότερα στο sdna.gr