Οριστικά παρελθόν από την Μονακό αποτελεί ο Ντάνιελ Τάις!

Ο Γερμανός διεθνής σέντερ ανακοίνωσε πως αποχωρεί από τους Μονεγάσκους μετά από δύο χρόνια παρουσίας στο «Γκαστόν Μεντεσίν», ανεβάζοντας φωτογραφία με τον Μάικ Τζέιμς, ο οποίος ψάχνει, ήδη, τον επόμενο σταθμό της καριέρας του μετά τη Μονακό.

Ο Τάις αγωνίστηκε σε 38 αγώνες στη Euroleague τη σεζόν που ολοκληρώθηκε, μετρώντας 9,7 πόντους και 5 ριμπάουντ μέσο όρο με τους πρωταθλητές της γαλλικής LNB.