- Ποιο είναι το συναίσθημα που νιώθεις λίγες ώρες πριν από το τζάμπολ του ημιτελικού με την Μπαρτσελόνα;

"Περιμένουμε πως και πως το αυριανό (σ.σ.: αποψινό) παιχνίδι και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι, γιατί στην αρχή της χρονιάς, κανείς δεν περίμενε ότι θα φτάναμε έως εδώ. Όμως για να τα καταφέρουμε, σημαίνει ότι έχουμε κι εμείς τον τρόπο μας! Για μένα προσωπικά είναι το πρώτο φάϊναλ-φορ και όπως και να το κάνουμε, αποτελεί σπουδαία εμπειρία".

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο gazzetta.gr