«Μη λέμε γενικόλογα. Η Μπαρτσελόνα είναι μία καταπληκτική ομάδα. Κάναμε αυτό που λέγαμε εδώ και καιρό, δηλαδή να κλείσουμε τους παίκτες-κλειδιά των Ισπανών και να επιβάλλουμε το ρυθμό μας. Το κάναμε στο μεγαλύτερο μέρος του ματς και γι’ αυτό νικήσαμε. Από την αρχή της χρονιά, παίξαμε με την Μπιλμπάο και μας είπαν αουτσάιντερ. Παίξαμε με την Καντού και πάλι μας είπαν αουτσάιντερ. Τώρα τελικό στον τελικό είμαστε πάλι αουτσάιντερ…», ενώ για τον αν του πάει του Ολυμπιακού ο χαρακτηρισμός «αουτσάιντερ» είπε : «Ας κερδίζουμε και ας είμαστε αουτσάιντερ».
"Ας κερδίζουμε και ας είμαστε αουτσάιντερ"
| 11/05/12 - 23:25
O Ολυμπιακός συνεχίζει να κερδίζει ως αουτσάιντερ και αυτό δεν πειράζει καθόλου τον Γιώργο Πρίντεζη!
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο