«Τελικά δεν καταφέραμε να παίξουμε όπως θέλαμε. Η αλήθεια να λέγεται, ο Ολυμπιακός ήταν η καλύτερη ομάδα στο παρκέ, ελέγχοντας το παιχνίδι. Τώρα θα παίξουμε για την τρίτη θέση και θα προσπαθήσουμε να νικήσουμε. Είναι δύσκολο να σκεφτείς αυτό το ματς μετά από μία ήττα, αλλά έτσι είναι τα πράγματα. Τώρα νιώθω άσχημα, όχι μόνο σωματικά, αλλά και ψυχολογικά. Κανείς δεν νιώθει καλά τώρα» δήλωσε ο “λα μπόμπα”.