«Τελικά δεν καταφέραμε να παίξουμε όπως θέλαμε. Η αλήθεια να λέγεται, ο Ολυμπιακός ήταν η καλύτερη ομάδα στο παρκέ, ελέγχοντας το παιχνίδι. Τώρα θα παίξουμε για την τρίτη θέση και θα προσπαθήσουμε να νικήσουμε. Είναι δύσκολο να σκεφτείς αυτό το ματς μετά από μία ήττα, αλλά έτσι είναι τα πράγματα. Τώρα νιώθω άσχημα, όχι μόνο σωματικά, αλλά και ψυχολογικά. Κανείς δεν νιώθει καλά τώρα» δήλωσε ο “λα μπόμπα”.
''Καλύτερος ο Ολυμπιακός''
| 12/05/12 - 00:25
Την ανωτερότητα του Ολυμπιακού στο παρκέ παραδέχτηκε ο Χουάν Κάρλος Ναβάρο μετά τον αποκλεισμό της Μπαρτσελόνα από τους “ερυθρόλευκους”.
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο