Το μπάσκετ είναι άθλημα στρατηγικής και πνευματικής ικανότητας. Ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός έχουν τους καλύτερους του είδους. Γι' αυτό και στους ημιτελικούς κονιορτοποίησαν τους αντιπάλους τους, γι' αυτό κι είδαμε επί 40 λεπτά σε κάθε παιχνίδι πράσινους και κόκκινους να αποδεικνύουν ότι έχουν καλύτερη ΟΜΑΔΑ από την ΤΣΣΚΑ Μόσχας και τη Μπαρτσελόνα. Καλύτερους παίκτες δεν έχουν, αλλά και τι με αυτό...

Ο Ολυμπιακός είναι στον τελικό και θα είχε τεράστια τύχη για το τρόπαιο, αν οι διαιτητές δεν είχαν αποφασίσει ότι θέλουν την ΤΣΣΚΑ Μόσχας νικήτρια. Μια ΤΣΣΚΑ Μόσχας που δύσκολα αντιμετωπίζεται, όχι μόνο γιατί έχει το πιο πλήρες ρόστερ, αλλά κι επειδή, όταν δεν παίζουν οι παίκτες της, παίζουν οι υπόλοιποι εξωγενείς παράγοντες. Δεν ήταν η πρώτη φορά που συνέβη. Το ίδιο έγινε και στο Βερολίνο, τα ίδια και χειρότερα στην Πράγα. Όταν το χρήμα ρέει, όλα γίνονται.

Διαβάστε όλο το σχόλιο στο gazzetta.gr